All posts in april 2016

  • Kreatör sökes

    Nu behöver vi blir fler…

    …och söker en kreatör med känsla för form, layout och original. Du arbetar från ax till limpa, vilket inenbär att du ansvarar för hela den kreativa processen fram till färdiga original. Illustrator, InDesign och Photoshop kan du på dina fem fingrar och har du dessutom kunskap om web, är det ett extra plus. Skicka ett cv och en kort beskrivning av dig själv, till Christian@greppkommunikation.se

  • Ny kund igen

    Visst är det kul med nya kunder och nya uppdrag. Nu hälsar vi Retain24 välkommen som kund till oss på Grepp Kommunikation. Första uppdraget handlar om att skapa design för företagets kundportal. Kul tycker vi.

  • Norvida gästar Coop mässan

    I veckan hade Coop mässa med specialinbjudna leverantörer. Norvida med varumärkena Naturkött, Heritage Angus, Farmfield och John Selection, var givetvis på plats. Vi på Grepp Kommunikation tog fram koncept och monter för Norvida, med fokus på naturlig känsla. Hållbart – tycker vi!

    Norvida mässmonter

    Norvida mässmonter

     

  • App-time

    Nu är version 1.0 av Red Line Oil app klar. Appen ger dig information om vilken typ av motor och växellådsolja inklusive volym, du behöver för just din bil eller motorcykel. Appen finns för både iPhone och Android.

    RedLine_app

  • Ny kund till Grepp

    Vi hälsar läkemedelsföretaget Ariad välkommen till Grepp Kommunikation. Först ut är informationsmaterial.

  • Förpackningsdesign till norskt livsmedelsföretag

    Kontiki Foods, är en ledande importör av kött och fisk till den norska marknaden. Grepp har fått uppdraget att skapa logtyp och förpackningsdesign för ett nytt varumärke i produktportföljen. Ett spännande uppdrag där vi drar nytta av våra erfarenheter av hur vi skapar attraktiv design för varumärken inom dagligvaruhandeln. Mer information inom kort.

    Arbetsgrupp Grepp:

    Thomas Kjellberg / Art direction

    Christian Roosvall / Projektledning